Administrar

Entre Àfrica, Amèrica Llatina i Mallorca, circulen informacions diverses que poden ajudar a incidir, d'alguna manera, en l'enfortiment de la societat civil arreu dels Països Catalans. M'agradaria fer-hi algunes passes amb aquest blog A càrrec de: www.cecili.cat

Vius i ungles (2)

evamarilen | 13 Desembre, 2006 23:07 | latafanera.cat facebook.com google.com

Em pensava que havia fet llarg, sobre la companyia aèria Air Plus Comet i l'altra amb la qual combina vols interoceànics,Spanair.
Però un recull d'opinions reflectides a la xarxa, em porten a pensar que encara he fet curt amb, l'escrit que he penjat en un dels meus blogs.

Amb el títol Vius i ungles amb Air Plus Comet i Spanair, em manifest com una de les moltíssimes persones que s'ha sentit ben maltractada, com a passatgera i client, per aquestes companyies aèries.

N'explic breument el motiu principal: la pèrdua definitiva de la meva maleta en un vol transocèanic, valorant-ne el contengut en uns 12.000 euros, no va més enllà de la ridícula compensació de 500 €!

Són opinions que tenen molt a veure amb les situacions patides, des que et poses en mans d'aquestes companyies en sortir de casa teva, fins que te'n pots arribar a desfer quan hi tornes!

Parlen de l'espai mínim entre seient i seient, com molt encertadament assenyala el periodista gironí Toni Dalmau al seu Diari de l'absurd. El blog de l'absurd diari: una mirada irònica a l'actualitat.

Però és que encara n'hi ha moltíssimes més. Com l'opinió que manifesta Desconfiança amb el personal.
De manera molt gràfica explica com arriba a desaparèixer part del contengut de les bosses de mà que no caben dins la cabina:
“Fa dues setmanes els meus pares viatgen al Perú retornant de les vacances per Espanya. En pujar a l'avió, duen les bosses de mà i les cabines són plenes a vessar. L'hostessa els indica que les hi deixin. Amb gran sorpresa, quan arriben a casa seva, comproven que n'han estat sostrets diversos records que porten per a la família... Ningú no respon per això... Que serveixi d'experiència i atenció als passatgers... Ja no sé si confiar en aquesta companyia... A més, les maletes gairebé mai no arriben amb el passatger... I l'empresa se'n desentén...”.

D'altres queixes fetes públiques a la xarxa, fan palès el malestar provocat per actuacions negligents d'aquestes companyies:

I en segueixen moltes més encara.

Seria bo arribar a saber d'una vegada qui és que hi pot posar remei, a tant de desgavell!

  • Comentaris

    Afegeix un comentari
    ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

    Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

    Amb suport per a Gravatars
     
    Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS