Administrar

Entre Àfrica, Amèrica Llatina i Mallorca, circulen informacions diverses que poden ajudar a incidir, d'alguna manera, en l'enfortiment de la societat civil arreu dels Països Catalans. M'agradaria fer-hi algunes passes amb aquest blog A càrrec de: www.cecili.cat

Vius i ungles, amb Air Plus Comet i Spanair (8)

evamarilen | 07 Gener, 2007 00:45 | latafanera.cat facebook.com google.com

L'actuació diligent de l'empresa SecureBag, que embala maletes a l'aeroport de Son Sant Joan, ens fa veure ben a les clares que, quan es perd una maleta en algun trajecte aeri intercontinental, no tots els agents que hi intervenen ho fan de la mateixa manera ni amb la mateixa intensitat.

A diferència de representants de companyies aèries com Air Plus Comet o com Spanair, que no ens donen cap bon exemple de tractament respectuós, mínimament correcte, envers nosaltres com a clients, l'empresa SecureBag es comporta d'una manera que hem de qualificar d'exemplar, atenent-nos per correu electrònic des del primer moment -29 de setembre de 2006- fins ara mateix -07/01/07-, sempre que n'hem demanat explicacions.

Molt poques hores després que els haguéssim enviat el nostre primer e-mail amb el qual els comunicàvem, des d'un locutori públic de la ciutat de Lima, que la nostra maleta s'havia extraviat, ja rebíem una resposta atenta del representant de SecureBag Customer Center, sistema de protecció integral amb l'embalat assegurat a l'aeroport de Son Sant Joan el 29 de setembre de 2006, que ens deia:

Estimada senyora, per la present li confirmam la recepció de la seva denúncia de pèrdua d'equipatge, enregistrada amb el codi nº 06.09.279P. Li comunicam que ja es troba activat el sistema telefònic de localització de l'equipatge. En conseqüència, tot d'una que tenguem novetats, les hi seran comunicades immediatament. Això no obstant, per un resultat més precís necessitarem que ens confirmi les dades relacionades amb el seu nom i llinatges, número de telèfon a Lima, correu electrònic, data del vol, companyia aèria, número de vol, aeroport de sortida, aeroport d'arribada, eventuals transbords, codi d'identificació de la maleta donat per la línia aèria, pin de seguretat com a codi d'identificació al nostre sticker, referència del PIR, telèfon alternatiu. En cas que no s'arribàs a trobar la maleta, ens hauria d'enviar per fax al número que li indicam la documentació següent: bitllet aeri, tiquet de l'equipatge, denúncia de pèrdua davant la línia aèria/aeroport, tiquet fiscal SecureBag, comprovant de pagament de la línia aèria (signada i segellada), confirmant el pagament que inclogui totes les dades del viatge, el número de PIR i les seves dades personals. Per favor, exigeixi l'original d'aquest certificat, ja que llavors serà obligatori que el presenti per fer efectiva la indemnització. Per a més informació, comuniqui's amb nosaltres, a la línia gratuïta o bé en telefonada al seu càrrec. També ho pot fer a través d'aquest mateix e-mail.
Signa atentament aquest primer missatge electrònic, que ens sorprèn enormement per la celeritat amb què ens arriba, just 7 hores després d'haver-hi enviat el nostre, Sebastiana González, en nom de SecureBag Customer Center

Encara no hem acabat de sortir de la nostra sorpresa, davant la rebuda d'aquell primer missatge electrònic, quan el mateix dia, un poc més tard, ens n'arriba un altre que continua informant-nos:

El motiu d'aquest mail és per informar-li que hem rebut les dades sol·licitades i estam esperant una resposta per part de la companyia aèria: Igualment mantenim monitoritzat el seguiment de la recerca del seu equipatge en tot moment per personal de la nostra companyia. Davant qualsevol novetat, ens comunicarem amb vostè immediatament. Li record que, si li és possible, li convé insistir diàriament davant la línia aèria en la realització de la seva reclamació. D'aquesta manera pot tenir més força en la recerca. Davant qualsevol dubte o inquietud, em trob a la seva disposició. Atentament, Héctor Reale.

L'endemà mateix d'haver-hi enviat el nostre primer missatge electrònic, en continuam rebent un altre de la mateixa empresa que ens informa i diu:
Estimada senyora, li record que davant qualsevol novetat positiva que ens brindi la companyia aèria, ens comunicarem amb vostè immediatament. Davant qualsevol dubte o inquietud, em trob a la seva entera disposició.
Signa atentament aquesta comunicació, en nom de SecureBag Customer Center qui ens passa, a més a més, un número de telèfon i de fax, anomenat Héctor Reale

Enmig del pèssim tracte rebut des del primer moment i durant dies per part d'altres agents intermediaris, no podem deixar d'agrair públicament l'atenció dispensada amb tanta diligència per aquest altra empresa, encarregada d'embalar maletes en aeroports internacionals, anomenada SecureBag Customer Center
Al preu de 6 €, que inclou l'assegurança...

Comentaris

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

Amb suport per a Gravatars
 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS