Administrar

Entre Àfrica, Amèrica Llatina i Mallorca, circulen informacions diverses que poden ajudar a incidir, d'alguna manera, en l'enfortiment de la societat civil arreu dels Països Catalans. M'agradaria fer-hi algunes passes amb aquest blog A càrrec de: www.cecili.cat

Vius i ungles, amb Air Plus Comet i Spanair (11)

evamarilen | 09 Gener, 2007 21:44 | latafanera.cat facebook.com google.com

No tenim res més a fer. Han transcorregut els dies prefixats com a termini. La maleta extraviada es dóna per perduda definitivament.
Abans de reprendre el nostre viatge de retorn cap a Mallorca, després d'haver passat tot una mesada seguida en terres peruanes sense haver pogut disposar de la nostra maleta de viatge, signam i lliuram a la senyoreta A, representant de la companyia aèria Air Plus Comet de Lima, un escrit on adjuntam la relació i llista del contengut, així com també la valoració aproximada que en feim a correcuita: uns 7.729,00 euros.

Al cap d'un mes de ser a Mallorca, ens arriba per correu ordinari una comunicació d'Air Plus Comet, que prové del Servei d'Equipatges i que ens notifica això -naturalment, en castellà-:

Madrid, 22 de novembre de 2006. Estimat passatger:
Hem rebut el seu amable escrit relacionat amb la pèrdua del seu equipatge i lamentam la desafortunada incidència, aliena per complet a la nostra voluntat de servei.
Tenim el deure d'informar-lo que les companyies aèries romanen sotmeses a una responsabilitat limitada en cas d'incidències amb equipatges facturats, quantificada com a màxim en 1.000 DEG (Drets Especials de Gir), segons s'estableix al Conveni de Montreal del 28 de maig de 1999, en vigor des del 28/06/2004 a Espanya, i en el Reglament Europeu 889/2002 de 13 de maig de 2002.
Analitzada la documentació contenguda dins el seu expedient, s'estima procedent una indemnització per import de 500 euros pels danys causats.
En cas que vostè tengui contractada una assegurança d'assistència en viatge, que inclogui la cobertura per pèrdua d'equipatge, li suggerim que es posi en contacte amb la companyia asseguradora, per si, probablement, poden oferir-li un nivell superior de cobertura en funció del límit establert per la seva pòlissa.
Adjuntam a aquest escrit un Document d'Indemnització que, en cas que sigui de la seva conformitat, li pregam que ens el retorni complimentat amb la seva signatura. Tot d'una que l'hàgim rebut, cursarem ordre de pagament per la quantitat esmentada.
Li pregam que accepti les disculpes de la nostra companyia per les molèsties ocasionades, i confiam poder donar-li de bell nou la benvenguda a bord d'un dels nostres vols i poder oferir-li una experiència més positiva.
Rebi una salutació cordial.

Juntament amb aquest escrit, ens arriba també per correu ordinari el formulari d'Indemnització d'Equipatge que, en assenyalar com a “Detall de la irregularitat” la 'demora i pèrdua definitiva de l'equipatge', ens demana que signem que acceptam rebre de la companyia Air Plus Comet la quantitat de 500 euros, en concepte d'indemnització total i definitiva pels danys produïts a l'equipatge de la nostra propietat, reclamats mitjançant l'expedient esmentat. Que estam plenament d'acord amb l'import de la citada indemnització, i que renunciam a qualsevol altra reclamació posterior sobre aquest mateix dany.

No se'ns acut cap altra idea que comunicar-ho al nostre missèr.
Li pregam que tiri endavant amb la interposició d'una demanda de judici ordinari contra la companyia aèria Air Plus Comet davant del Jutjat de Primera Instància de Palma.
A veure si, amb temps i paciència, aconseguim que s'hi dicti una sentència condemnatòria.
Som, a punt de celebrar a Mallorca les festes de Nadal i de Cap d'any, a l'any 2006!

Comentaris

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

Amb suport per a Gravatars
 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS