Administrar

Entre Àfrica, Amèrica Llatina i Mallorca, circulen informacions diverses que poden ajudar a incidir, d'alguna manera, en l'enfortiment de la societat civil arreu dels Països Catalans. M'agradaria fer-hi algunes passes amb aquest blog A càrrec de: www.cecili.cat

Vius i ungles, amb Air Plus Comet i Spanair (12)

evamarilen | 10 Gener, 2007 09:44 | latafanera.cat facebook.com google.com

Coincidint més o manco en el temps en què la companyia Air Plus Comet ens comunica la seva disponibilitat a indemnitzar-nos amb 500,00 euros (!) per la pèrdua d'una maleta que els hem valorat en més de 7.000 €, ens posam en contacte amb l'empresa SecureBag, l'encarregada d'embalar-nos-la amb plàstic de seguretat a l'aeroport de Son Sant Joan el dia de la nostra partida cap al Perú; fet que comporta una assegurança.

Simplement els recordam, per correu electrònic, que fa dies els hem tramès per fax la documentació que ens han sol·licitat, relacionada amb la nostra maleta extraviada; que, d'aleshores ençà, no hem obtengut encara cap casta de resposta seva a aquest escrit nostre.
Els pregam encaridament que ens indiquin què més hem de fer, en relació amb aquest assumpte.

No torben ni dues hores a contestar-nos. Ho fan amb un correu electrònic que porta annexada una 'Carta de Descàrrec de Responsabilitats' . Segons ens indiquen, si hi estam d'acord, l'hem de signar i trametre a Compass Traveler Services SA notificant-hi que acceptam amb total satisfacció rebre la suma de 433,11 euros (!) en concepte d'indemnització pel dany ocasionat al nostre equipatge personal durant el vol Palma-Madrid-Lima amb la companyia Air Plus Comet.
L'hem de completar amb les dades personals i del compte bancari on volem que s'efectuï el depòsit del pagament de la indemnització per danys/pèrdues.
En cas que ens estimem més que el pagament es realitzi mitjançant Western Union també hi hem de posar el número del DOI i la sucursal que designem per fer-hi la transferència dels doblers.
Un cop completada la dita carta, ens indiquen, n'hem d'enviar els originals d'un munt de documentació, com a requisit indispensable per poder fer efectiu el pagament de la indemnització: tiquet de compra de SecureBag amb el nº de PIN, Targeta d'embarcament, bitllet aeri, denúncia realitzada, PIR, comprovant de pagament de la línia aèria, etc.

Tot això l'hem d'enviar per correu certificat a SecureBag Customer Service, Aeroparque Jorge Newbery – Avda. Rafael Obligado s/n Sector Cargas – Edificio Jet Paq 1º Piso – Oficinas SecureBag (1425) Buenos Aires – República Argentina (!).

També hem de signar que, un cop acreditada l'esmentada quantitat en el nostre compte corrent, no tenim res més a reclamar per cap concepte amb motiu de la denúncia formulada per aquest incident, ni a Compass Traveler Services SA (!), ni a Sales Team Argentina SA (!), ni a Sinapsis Trading Argentina SA (!), ni a Aeropuertos Argentina 2000. (!)

Se'ns assenyala que hi hem de posar ben detallades les dades perquè es realitzi la transferència, Banc, direcció i número complet del compte per a transferència internacional (inclòs IBAN i/o Swift Code).
Se'ns recorda que, si volem que la transferència es faci mitjançant Western Union, hi hem d'afegir algunes altres dades més.

Un cop llegit i rellegit aquest missatge, no se'ns acut cap altra idea que respondre-hi succintament:

Moltes gràcies per la informació. Tot d'una que disposem de les recomanacions que elaboren els nostres serveis jurídics, procedirem a trametre'ls a vostès la nostra resposta definitiva. Atentament.

En comunicam la feta, tot seguit, al nostre missèr.

Mitja hora més tard, de SecureBag Customer Service ens arriba per correu electrònic missatge signat per Reale Héctor:
Estimada senyora, l'inform que el tiquet fiscal de SecureBag, ha de ser en fotocòpia a la qual ha d'adjuntar l'Stickers amb el codi de barres en ORIGINAL; sense aquest stickers, la fotocòpia no en corrobora la veracitat. Davant qualsevol dubte o consulta, em trob a la seva total disposició.

Ens demanam: i el codi de barres original, no és el que va aferrat a la maleta extraviada?...
I el resguard que ens donaren a Palma, no el vàrem haver de lliurar a Air Plus Comet, a Lima, com a requisit indispensable per poder iniciar la reclamació?...
Tanta sort que, enmig de tot aquell trull, se'ns va ocórrer d'exigir-ne una mala fotocòpia!
Així, almanco, tenim qualque constància més o manco fefaent que tot el que ens ha passat no ha estatun somni, ni tampoc cap casta de malson!

Comentaris

  1. Cristina
    a mi tambien me ofrecen una indemnización ridícula

    Estimat Sr Cecili
    he llegado a su web por casualidad, buscando información sobre Air Plus Cometa ya que en Agosto me perdieron el equipaje y me ofrecen menos de la mitad de la cantidad que reclamé.
    Me gustaría presentar demanda civil pero no sé bien que pasos seguir. Me puede ayudar?Me puede contestar a mi email?Gracias.

    Cristina | 09/01/2008, 10:07
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

Amb suport per a Gravatars
 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS