Administrar

Entre Àfrica, Amèrica Llatina i Mallorca, circulen informacions diverses que poden ajudar a incidir, d'alguna manera, en l'enfortiment de la societat civil arreu dels Països Catalans. M'agradaria fer-hi algunes passes amb aquest blog A càrrec de: www.cecili.cat

Vius i ungles, amb Air Plus Comet i Spanair (13)

evamarilen | 18 Gener, 2007 09:30 | latafanera.cat facebook.com google.com

No vols brou? Tassa i mitja!
N'hi ha que reclamam amb insistència que Air Plus Comet sigui desautoritzada per les més altes instàncies europees a realitzar vols interoceànics.
La seva més que demostrada incapacitat i incompetència, i la seva manca de condicions indispensables per fer-ho mínimament bé, en són alguns arguments!
En canvi, les autoritats espanyoles, a través de la ministra de Foment, hi signen un acord, no solament perquè continuï fent allò que fa tan malament, sinó perquè n'ampliï les rutes a Amèrica Llatina.

Això què és? De què va aquesta gent? Resulta molt mal de pair!

Amb la crisi d'Air Madrid, que suspèn vols interoceànics durant les festes de Nadal i rep la retirada de la llicència, el ministeri arriba a un acord amb Air Plus Comet perquè aquesta aerolínia es faci càrrec de més de 500 treballadors d'aquella, i també operi en set rutes de les que feia aquella.

De la desgràcia de Judes, sant Macià en tengué ventura!
De la mala situació d'Air Madrid en trau la loteria Air Plus Comet!
Segons la ministra Álvarez, s'han rebut ofertes de diferents grups empresarials, i s'ha triat la que millor (!) responia als requisits de solvència, i de donar solucions als passatgers i treballadors!

Sap la ministra espanyola com opera Air Plus Comet?
Hi ha volat alguna vegada? En té informació fidedigna? No s'adona que poden haver-la enganyada? Ha d'esperar que es produeixi algun fet luctuós perquè es vegi la barbaritat que comporta una decisió d'aquestes característiques?
Li bastaria navegar una estona per internet i podria veure'n opinions de tota casta, sobre Air Plus Comet:

  • una aerolínia que reconeix que, a cada vol que fa entre Europa i Amèrica Llatina, es perden entre 12 i 15 maletes!
  • una aerolínia que té per costum iniciar els vols amb molt de retard sobre l'horari previst
  • una aerolínia que no disposa d'avions suficients, i n'ha de llogar a altres companyies
  • una aerolínia que vola amb uns avions que no disposen de l'espai mínim indispensable per viatjar amb un mínim de comoditat
  • una companyia que s'atreveix a suspendre l'oferta del dinar a bord, amb l'excusa que s'estan produint “turbulències”
  • una aerolínia que, en perdre's una maleta, ofereix 500 euros com a indemnització per tots els conceptes
  • una aerolínia que no disposa del personal de terra mínimament imprescindible per atendre convenientment els passatgers, en arribar a Amèrica
  • una aerolínia que compta amb un personal desesperat i estresat, per la manca de mitjans i de recursos disponibles
  • una aerolínia que, per localitzar una maleta perduda, ha de recórrer a la bona voluntat del personal d'altres aerolínies perquè no disposa de mitjans propis suficients
  • una aerolínia que tracta passatgers com si fossin animals...

Una aerolínia d'aquestes característiques és la que ha de solucionar la problemàtica creada per una altra aerolínia que, tot i que sembla estar en condicions millors, ha fracassat en aquest intent?!

Valga'm Déu, quins vols podrà fer Air Plus Comet a Argentina, Perú, Colòmbia, Xile, Equador, Panamà i Costa Rica, quan, amb prou feines, només deu tenir la capacitat de sobrevolar per damunt d'un bassiot...

Comentaris

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

Amb suport per a Gravatars
 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS