Administrar

Entre Àfrica, Amèrica Llatina i Mallorca, circulen informacions diverses que poden ajudar a incidir, d'alguna manera, en l'enfortiment de la societat civil arreu dels Països Catalans. M'agradaria fer-hi algunes passes amb aquest blog A càrrec de: www.cecili.cat

Vius i ungles, amb Air Plus Comet i Spanair (14)

evamarilen | 21 Gener, 2007 12:27 | latafanera.cat facebook.com google.com

Per a la gent que té qualque litigi amb la companyia aèria Air Plus Comet, a mida que passen els dies, i ens endinsam en l'any 2007, es van aclarint les dades del panorama que presenta una situació cada cop més inexplicable, desconcertant i desesperant.

Fins i tot la plantilla dels treballadors de la desautoritzada companyia aèria Air Madrid refusen l'acord assolit entre el Ministeri de Foment i l'aerolínia Air Plus Comet.

En reclamen una renegociació.

No solament addueixen motius de caire laboral estricte.
També volen que es contrastin aspectes relatius a la seguretat de la companyia. Consideren que s'han de tenir ben presents les opinions nombroses que es reflecteixen recentment als mitjans de comunicació.

Amb tot quant s'hi publica, hom va trobant una mica més de llum.
Pot assabentar-se, per exemple, que el Grup espanyol Marsans, presidit per l'empresari Gonzalo Pascual, fa part d'Aerolíneas Argentinas.
O que aquest mateix senyor Pascual és el president d'Spanair i vicepresident d'Air Plus Comet, Aerolíneas de Baleares i Pullmantur.

Ara i així s'expliquen moltes coses!

S'explica, per exemple, la instal·lació d'una empresa argentina d'embalatge de maletes com SecureBag al mateix aeroport de Son Sant Joan.

Ja no sorprèn saber que la dita empresa té la seva seu central a l'Argentina, concretament a Buenos Aires...

També s'expliquen situacions com la del canvi d'avions a l'aeroport de Barajas.
En lloc de volar al Perú en avió d'Air Plus Comet com és previst, s'hi vola en avió de Pullmantur.

S'hi confirma també allò que s'ha patit en pròpia carn, en trobar a la xarxa un munt d'opinions coincidents al cent per cent amb les pròpies.
Com és el cas de la gent que expressa:

  • Air Plus Comet és una companyia aèria que deixa molt a desitjar. Si Air Madrid era regular, Air Plus Comet li va darrere... Seguretat, senyora ministra? Voli vostè amb Air Plus i llavors ja en parlarem, de seguretat, serietat... Simplement, una vertadera vergonya...

  • Air Plus Comet està gestionada amb mà dura que extorsiona hostesses i pilots en les seves funcions, a fi d'extraure'ls el rendiment màxim amb el cost mínim i el màxim nombre d'hores laborables. Per qualque cosa més de 31 pilots l'han deixada al llarg de la seva història... Les nòmines dels pilots estan dissenyades de manera que si un pilot no vola o vola poc durant un mes, només cobra el salari mínim; i si vola molt, cobra més. Amb aquest sistema, el responsable d'operacions de vols de la companyia utilitza les programacions dels pilots com a arma d'extorsió perquè compleixin els requeriments de la companyia segons corresponguin i per il·legals que siguin (subxàrters pel món), condicionant d'aquesta manera els pilots si volen cobrar més, fins i tot programant-los serveis en dies lliures...
  • Air Plus i Pullmantur són igual de pirates que Air Madrid. L'única diferència és que aquests saben suvornar i els altres no tant.

Se n'hi afegeixen d'altres opinions que manifesten:

  • Anam molt malament. Si no ho record malament, l'OCU qualificà Air Plus i Air Madrid com les darreres, o sigui les pitjors d'un llistat de companyies aèries. Anam de mal a pitjor...
  • Air Plus = fems! Com aquell qui diu de “guatemala” a “guatepitjor”. Si pensen que Air Madrid era dolenta, no saben allò que és Air Plus...
  • Crec que s'hauria de fer una inspecció completa a Aviació Civil, ja que és aquí on tot es mou. És una vertadera vergonya. D'Air Plus s'ha sentit a dir de tot, fins i tot més que d'Air Madrid. Però aquí segueix. No ho entenc. Tota la gent que ens dedicam a l'aviació sabem com es mou tot a l'entorn d'Air Plus. Hauríem de contactar amb algun programa de la tele, però sense mentides. Jo em deman: com és possible que, després de tancar una companyia amb tants de retards, manca d'avions, avions inutilitzats, donen les rutes d'aquesta companyia a una altra que té els mateixos o pitjors retards, la mateixa o pitjor manca d'avions per cobrir aquestes rutes...
  • No sé com seria Air Madrid, però Air PlusComet és la pitjor companyia amb la qual he volat en tota la meva vida. Tenc per costum viatjar molt i vos puc assegurar que, com aquesta companyia, en ma vida no n'he vist cap d'igual: retards continuats (diuen que s'ha d'esperar l'avió anterior), avions bruts, Airbus vells de fa 20 anys, butaques rompudes, xicles al trespol, comentaris impropis de pilots, llums que no funcionen, espai reduïts entre butaques velles i brutes, sensació d'ofegament, etc. Vaja quin viatge, quin suplici haver de passar 8 hores seguides en un avió d'aquesta companyia (de Madrid a Nova York). Esper i desig que no passi cap desgràcia, però vist el que s'ha vist...
  • Déu meu, Air Plus, la companyia més bruta, perillosa i pirata de tot Europa. Al seu costat, Air Madrid era exemple de gestió i seguretat... Recomanar-li a Foment que la propera vegada que vulgui fer un regalet als seus col·legues, no ho faci d'una forma tan grollera i barroera. Mostren el llautó a quilòmetres de distància...

Comentaris

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

Amb suport per a Gravatars
 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS